بی تو خودم میشم

همیشه دوست داشتم بدون توجه به اظهار نظر یا طرز تفکر دیگران درباره خودم،با شیوه ها و اعتقادات قلبی که به آنها ایمان دارم زندگی کنم.همیشه به این فکر بودم اگر روزی فارغ از آنچه دیگران می گویند و می بینند و می شناسند،من باشم و من چه اتفاق بکر و تازه ای امکان ظهور و وقوع خواهد یافت.

همیشه احساس میکردم باید دیگران را نادیده گرفت.نه به این دلیل که آنها شایسته توجه نباشند بلکه به دلیل دوری از تنگ شدن حلقه آزادی و حریم خصوصی ام.

هیشه چنین بوده ام و امروز هم چنینم.اما حس تازه ای بدان افزوده شده.اینکه انسان تا کجا و چقدر می تواند خودش را هم نادیده بگیرد.ای دوری ها و این حصارها آیا موجب می شوند که من به خودم هم شک کنم؟

سئوالات بی پایه ای می پرسم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
reza چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://barzangi.blogsky.com

ممنوعیت شلوار لی و عینک دودی در برنامه های مرکز خلیج فارس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد